Vlot samenwerken in één centrale tool
Zowel de invoer als de administratieve verwerking van digitale werkorders verloopt verrassend vlot. Je wijst elke werkbon aan een specifieke medewerker of technieker toe voor verdere opvolging. Dankzij interne notities en duidelijke kleur- en statusmarkeringen weet iedere collega precies welke verdere acties nodig zijn om de werkbon te verwerken, te factureren en af te sluiten.
Ook als verschillende medewerkers deze stappen uitvoeren, vanop dezelfde of afwisselende locaties. Denk bijvoorbeeld aan een modewinkel waar een extern naaiatelier prestaties voor retouches ingeeft, die je vervolgens in de eigen kledingwinkel oproept en afrekent. Of aan een elektrozaak met dienst na verkoop service waarbij werktijden en onderdelen voor installatie of herstellingen pas achteraf worden gefactureerd.
Speciaal voor ondernemers
-
Factureer wanneer je wil
Ter plaatse meteen een kopie van de digitale werkbon naar je klant versturen via e-mail, maar de uitgevoerde prestaties en gebruikte onderdelen pas na ophaling of (op)levering factureren? Alles kan.
-
Interne tijdsregistratie
Ook als je naverkoop diensten gratis aanbiedt, wil je als ondernemer weten hoeveel werkuren die diensten vertegenwoordigen. Gebruik de werkbonnen ook gerust voor interne tijdregistratie.
-
Opvolging werkbonnen
Openstaande werkbonnen beheren? Voeg zelf een vervaldatum of een visuele statusmarkering aan je documenten toe. Of wijs je elke werkbon aan een specifieke collega toe voor persoonlijke opvolging?
Prima betaalbare all-in-one software
De digitale werkbon is een van de vele functionaliteiten die standaard in het Onlinefact facturatieprogramma verwerkt zitten. Je hoeft dus geen aparte tool aan te schaffen of extra bij te betalen. Meer nog, je kan de digital work order tool meteen gratis uittesten.
Start hier je gratis proefperiode
Aangenaam verrast? Stap zonder gegevensverlies over naar een betalende all-in licentie. Daarvoor heb je keuze tussen een maandelijks abonnement of het extra voordelige jaarabonnement.