Online facturatieprogramma

Je cijfers altijd binnen handbereik met je cloud facturatieprogramma

Je hoeft niet in je bedrijfspand aanwezig te zijn om je verkoopadministratie bij te werken. Met je online facturatieprogramma van Onlinefact doe je dat voortaan waar en wanneer je wil. Vanop eender welk toestel heb je met je persoonlijke login toegang tot je online facturatiepakket, voorraadbeheer, contacten en betaaladministratie.

  • toegang via internet zonder lokale installatie of manuele updates
  • facturatie, voorraadbeheer en betalingsopvolging in één pakket
  • voorraad automatisch bijgewerkt na elke actie in de facturatiesoftware
  • print barcodes of verzend digitale documenten met één enkele muisklik
  • e-invoicing en .xml facturen voor digitale factuurverwerking inbegrepen
  • koppeling mogelijk met diverse boekhoudpakketten, webshop, kassa, ...
  • artikel- en klantgegevens eenvoudig importeren of exporteren via Excel
  • gratis en meestal al binnen paar uur antwoord op je support vragen

Vraag hier je gratis demo

Geen boekhoudervaring nodig

Ook zonder kennis van boekhouden houd je met Onlinefact zelf je bedrijfsadministratie up-to-date. Met een duidelijke interface, intuïtieve knoppen en heldere bewoordingen gidst het facturatiepakket je vlot doorheen het facturatie- en boekhoudproces.

Slim geprogrammeerd

Voor de meeste transacties volstaat één klik!

  • offertes en digitale werkbonnen omzetten naar bestelling en/of factuur
  • klantgegevens automatisch bijwerken vanuit eender welk document
  • betalingen aan facturen koppelen en afpunten
  • digitale facturen of betaalherinneringen verzenden

Alle cijfers hapklaar gepresenteerd

Je intelligent facturatieprogramma berekent talloze financiële ratio’s voor je. Denk maar aan de verkoopmarge per product, omzetten per periode, ontvangen btw bedragen, de waarde van je huidige voorraad of hoeveel betalingen voor openstaande facturen je nog mag verwachten.

Belangrijke kerncijfers worden ook verduidelijkt met visuele grafieken en gedetailleerde overzichtsrapporten. Zo heb jij als ondernemer steeds accurate informatie om doordachte beslissingen te nemen en je verkoopstrategie bij te sturen.

Waarom cloud facturatie van Onlinefact?

  • Automatisch voorraadbeheer

    Bij elke bestelling reserveert de Onlinefact kassasoftware de nodige voorraad. De facturatiesoftware verwerkt die aantallen pas definitief in de voorraad na facturatie. Zo heb je steeds een correcte inventaris én zicht op lopende bestellingen en backorders.

  • Geen beperkingen of onverwachte kosten

    Kunstmatige limieten, waardoor je plots moet bijbetalen voor online facturatie? Niet bij Onlinefact. Maak zoveel klanten, leveranciers of verkoopdocumenten aan als je maar wil! Zelfs het aantal werkstations is niet begrensd.

  • Je volledige bedrijf in je broekzak

    Met je persoonlijke Onlinefact login heb je vanop elk toestel met internet verbinding toegang tot je facturatiepakket in de cloud. Geen gedoe met lokale installaties of updates dus. Je online facturatieprogramma is altijd up-to-date en gebruiksklaar.

  • Je bedrijfsdata veilig in de cloud

    Met gevoelige gegevens nemen we geen enkel risico. Daarom enkel hyper beveiligde cloud servers in ISO gecertificeerde datacenters. Ook is er een live back-up naar een ander datacenter om maximale bedrijfszekerheid te garanderen.

  • Altijd operationeel, zelfs offline

    Onlinefact kan je op eender welk iOS (Apple), Windows of Android toestel gebruiken. Even geen internet connectie meer? Werk gerust offline verder. Van zodra de internetverbinding hersteld is, worden je wijzigingen automatisch bewaard en gesynchroniseerd.

  • Gratis support en bliksemsnel antwoord

    Onlinefact klanten genieten gratis support en krijgen snel antwoord op hun vragen. Meestal lukt het om al binnen enkele uren op helpdesk vragen te reageren. Voor noodgevallen is uiteraard ook een 24/7 wachtdienst beschikbaar. Just in case ...

Easy e-invoicing

Verkoop je aan grote bedrijven, internationale klanten of overheden? Dan krijg je ongetwijfeld de vraag om je facturen in xml of UBL formaat aan te leveren. Dergelijke documenten in Universal Business Language (UBL) kunnen namelijk automatisch door hun boekhoudpakketten ingelezen en verwerkt worden. Handig, want deze geautomatiseerde documentverwerking spaart hopen tijd uit, vermindert het risico op fouten en is goed voor het milieu. Logisch dus dat steeds meer bedrijven voor digitale e-invoicing kiezen.

Dankzij Onlinefact ben jij nu al mee met de nieuwste digitale trends. Met één knop verstuur je digitale offertes, bestelbevestigingen of facturen in PDF-formaat naar het e-mailadres van je klant. Om daar meteen een UBL variant in .xml-formaat aan toe te voegen hoef je maar één vinkje extra te plaatsen.

Aan de slag!

Natuurlijk wil je het gebruiksgemak van je toekomstige facturatieprogramma eerst grondig uittesten voor je een abonnementsperiode start. Bij Onlinefact bevelen we zo’n gratis proefperiode zelfs warm aan!

Start hier je gratis proefperiode

Helemaal overtuigd? Dan heb je voor de full-option ervaring keuze tussen gespreide maandelijkse betalingen of een jaarlijks hernieuwbaar abonnement. 

Demo aanvragen
Info aanvragen