FAQ

Nee, je kiest zelf of je wil verderwerken met het hele pakket nadat je gratis maand om is. Je zal na je proefperiode nog gebruik kunnen maken van je klantenbestand, producten en verkoopfacturen. Om terug alle functionaliteiten te hebben kan je gaan naar prijzen en daar je account verlengen.

Nee, je kan nog steeds inloggen in je account. Je kan enkel nog verkoopfacturen maken, je klanten en producten beheren. Het volstaat om je account te verlengen om terug van alle functies gebruik te kunnen maken.

Ja, je kan vanaf elke computer met internet inloggen op de facturatie software en nieuwe documenten of klanten aanmaken of aanpassen.

Ja, de software werkt ook op een Mac, gebruik bij voorkeur Firefox om de facturatie software te gebruiken.

Wij raden aan om Microsoft Internet Explorer te gebruiken waarbij je dit niet hebt omdat wij gebruik maken van een ActiveX om het afdrukken aan te sturen. Als je toch een andere browser wil gebruiken kan je de kop- en voettekst verwijderen door naar de opties van je browser te gaan en deze daar de kop- en voettekst uit te schakelen. Kijk hier hoe je dit doet.

Nee, de support is gratis voor zowel betalende klanten als niet betalende klanten.
Je kan ons bereiken op +32(0)78/700.202 of info@onlinefact.be

In het Lifetime pakket is de kassamodule niet inbegrepen. Tussen de andere pakketten is de looptijd het enige verschil.

Je hebt zelf geen controle over wat er bij de ontvanger in de spambox komt en wat niet. Om de spamrating te verbeteren raden wij aan om onze Onlinefact servers ook toe te voegen aan de SPF record van uw eigen domeinnaam. De record ziet er dan zo uit:

v=spf1 a mx include:_spf.onlinefact.be ~all

Dit zal de spamrating voor mails verstuurd vanuit Onlinefact aanzienlijk verbeteren. Voor meer info hierover kan je ook terecht bij jouw eigen hostingfirma waar je jouw website hebt staan.