Gecentraliseerd voorraadbeheer
Met één koppeling tussen je kassasysteem, facturatiepakket en je webshop is je hele voorraadbeheer centraal geregeld. De overkoepelende software volgt elke handeling die je via het kassa- of facturatiesysteem uitvoert en verwerkt alle nodige voorraadaanpassingen automatisch voor je. Via je online toegang heb je als ondernemer permanent inzicht in de actuele voorraadcijfers, historieken en rapporten. Manuele aanpassingen zijn uiteraard ook mogelijk.
Enkele praktijkvoordelen
-
Inventaris
Welke artikelen in stock waren en hoeveel op een bepaalde datum? Met één muisklik exporteer je een gedetailleerde inventarislijst op een bepaalde datum mét waardebepaling in PDF of Excel voor jezelf of je boekhouder.
-
Te bestellen
Met automatische registratie van backorder gegevens en jouw invoer van gewenste minimumvoorraad per artikel, bereidt Onlinefact automatische bestellijsten voor. Klaar om aan te vullen en door te sturen naar je leverancier.
-
Webshop voorraad
Dankzij de connectie tussen je Onlinefact retail software en webshop backend systeem kan je eventueel een actuele voorraadstatus op je webshop weergeven. Toon je of een artikel wel of niet voorradig is of het exact aantal stuks?
Hoeveel tijd spaar jij uit?
Hoeveel tijd jij uitspaart dankzij één overkoepelend softwarepakket voor je volledige verkoopproces van digitale werkbonnen, offertes tot en met facturatie mét automatisch voorraadbeheer, desgewenst ineens gekoppeld aan je kassasysteem en betaalterminals? Test het zelf uit!
Start hier je gratis proefperiode
Klaar voor de full-option experience? Na je keuze voor een maandelijks of jaarlijks hernieuwbaar abonnement worden alle functionaliteiten automatisch beschikbaar, met behoud van je vertrouwde login en zonder gegevensverlies. Alle data die je in de proefversie hebt ingevoerd blijven beschikbaar in je nieuwe omgeving.